chaing rai en chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sally Couwenberg - WaarBenJij.nu chaing rai en chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sally Couwenberg - WaarBenJij.nu

chaing rai en chiang mai

Blijf op de hoogte en volg Sally

04 Maart 2016 | Thailand, Chiang Mai

In chiang rai zijn we met z'n 6e (papa en ik met Ton en z'n gezin) naar de markt gegaan om wat te eten op een groot gezellig plein met verschillende restaurantjes en rond te neuzen bij de kraampjes. Chiang rai is rustiger en minder toeristisch als alle andere plekken waar we zijn geweest en juist dat maakte het een fijne plek. Ook erg leuk om een dagje te mogen zien hoe mensen daar leven, zoals bijv de kindjes in hun schooluniform en de rondleiding door hun huis.

De volgende dag na het ontbijt brachten ton en papa me naar het busstation waar ik de bus pakte naar chiang mai. Doei pap, bedankt voor deze fijne week!

Vandaag is mijn 6e en laatste dag in chiang mai. Ik heb in 3 verschillende hostels gezeten, de 1e was verschrikkelijk, de 2e was geweldig, erg schoon, genoeg keuze uit erg lekker eten en een hele fijne kamer, de 3e is alleen voor vannacht maar toch ben ik hier iedere dag geweest. Mijn eerste avond leerde ik een David uit Rotterdam en een Thaise vriendin van hem kennen. Na een top avondje stappen ging ik op bezoek bij zijn hostel en ben daar niet meer weg te slaan, super aardige mensen die heel blij werden toen ik vertelde dat ik dobbelstenen bij had. Blijkbaar zijn die in thailand erg moeilijk aan te komen omdat er veel mee word gegokt en dat mag hier absoluut niet. We spelen iedere dag minstens 7 potjes, gezellig!

Gisteren ben ik naar de olifanten in de jungle geweest en vandaag naar de dierentuin, fijne afleiding omdat de heimwee nu toch wel begint te komen.

Morgen vertrek ik naar Pai, ik reis er heen samen met 2 meisjes uit het hostel. Het stond niet op m'n planning maar ik hoor alleen maar goeie verhalen dus ook dat wil ik nog gezien hebben voor ik weer naar huis ga.

6 goeie dagen gehad, nog 12 te gaan!

  • 04 Maart 2016 - 13:15

    Opa En Oma:

    Hi Sally, We zijn erg blij met de berichten op je blog. Geniet er van ondanks wat heimwee. Misschien helpt het: het is hier al dagen super slecht weer. Leuk dat je samen reist af en toe. Groetjes van je opa en oma xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Sally

Actief sinds 14 Feb. 2016
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 2090

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 16 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: