koh chang en chiang rai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sally Couwenberg - WaarBenJij.nu koh chang en chiang rai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sally Couwenberg - WaarBenJij.nu

koh chang en chiang rai

Blijf op de hoogte en volg Sally

04 Maart 2016 | Thailand, Chiang Mai

Het eiland Koh Chang was heeel mooi! Bij het inchecken in ons hotel werden we gewaarschuwd voor de apen, als je de deuren van je kamer niet goed sluit komen ze naar binnen en zouden ze al je eten op eten. Dat wou ik wel is zien! De 2e dag van ons verblijf zat papa op het balkon toen mensen vanaf het strand zaten te wijzen en te roepen, er waren apen bij de buren, papa hoorde een hoop geschreeuw en lawaai en zag de chinezen de apen met een paraplu naar buiten werken. De volgende dagen zagen we ze iedere dag in groepjes van 2 of 3 heel rustig alle balkonnetjes afgaan om te kijken waar ze wat weg konden halen :D

10 minuutjes rijden verderop zat een straatje met leuke restaurantjes, barretjes en live muziek waar we iedere avond naartoe gingen en na 20 minuten rijden kwamen we op white sand beach waar een aantal leuke strand tentjes waren.

Overdag lagen we lekker op het strand of aan het zwembad, ook zijn we een dag gaan snorkelen op 4 eilanden rond koh chang. Honderden visjes die totaal niet bang zijn voor je zwemmen in groepjes recht voor je neus of om je heen. Super leuk! Wil ik zeker vaker gaan doen.

De laatste dag hadden we een vroege taxi die ons bracht naar Trat en vanuit Trat vlogen we naar Bangkok en Chiang Rai waar Ton ons samen met zijn vrouw en kinderen op stond te wachten.

• 30 April 2016 - 22:58

Marion:

Super leuk, alles maar goed opschrijven, want het is altijd leuk om nog eens alles door te lezen.