veilig aangekomen - Reisverslag uit Thung Maha Mek, Thailand van Sally Couwenberg - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Thung Maha Mek, Thailand van Sally Couwenberg - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Sally

17 Februari 2016 | Thailand, Thung Maha Mek

Yes! Wifi in het hotel om even aan mama, Stan en Gino te laten weten dat ik veilig in het hotel ben aan gekomen.

Even lekker in m'n bedje voor de komende 2 nachten liggen, ik wou een paar uurtjes slapen maar m'n hoofd zit nog bij de afgelopen dagen.

Maandag was een leuke dag, samen met Gino de laatste spulletjes kopen, even van het lekkere weer genieten op het terras, m'n backpack inpakken en savonds gezellig naar mama en m'n vriendinnen om daarna lekker thuis op de bank te ploffen.

Gistermiddag was wat minder, op Schiphol doei zeggen tegen Gino, 11 uur vliegen, waarvan 6 uur langs een kei hard!! snurkende vader en er achter komen dat mijn backpack misschien toch wel iets te zwaar is..

Maaaar voor ik ga slapen ga ik even facetimen met Gino, gesnurk is er niet want papa is al als een echte toerist (zie foto) de straten van Bangkok onveilig aan het maken en als ik straks het hotel uitloop zonder backpack en meteen midden in een straat vol kleding en eetkraampjes sta heb ik er zeker weten weer helemaal zin in!


  • 17 Februari 2016 - 08:52

    Mieke:

    Super van je te horen Sally op je blog. Veel plezier. xxx

  • 18 Februari 2016 - 13:27

    Mariette :

    wat leuk dat je een verslag maakt.
    Ik ga je zeker volgen.
    Geniet ervan lieverd!!!

  • 18 Februari 2016 - 23:20

    Monique:

    Het meisje , dit is leuk zo .
    Heel veel plezier xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Thung Maha Mek

Sally

Actief sinds 14 Feb. 2016
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 2091

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 16 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: